ESP Courses

Գլխավոր / ESP Courses

Accredited English Certificates and Diplomas

Անգլերեն բառապաշար հյուրընկալության ժամանակ

Ընդունարանում անհրաժեշտ բառապաշարի իմացության վկայական 

Ամբողջ աշխարհում անգլերենը հանդիսանում է հաղորդակցման հիմնական լեզու և որպես այդպիսին կարևոր է այն անձանց համար, որոնք աշխատանք են փնտրում, կամ արդեն իսկ աշխատում են հյուրանոցներում, հանգստյան տներում, սպա կենտրոններում և այլ նմանատիպ հաստատություններում։ Հետևյալ դասընթացը ստեղծված է՝ զարգացնելու լեզուն և ձեռք բերելու անհրաժեշտ հմտություններ ընդունարանում աշխատելու և  հյուրընկալելու համար։ Դասընթացը պարունակում է  չորս գործնական հմտություններ (խոսել, լսել, գրել, կարդալ), հատուկ այն անձանց համար, որոնք անմիջական շփում ունեն զբոսաշրջիկների հետ։

Ինչու՞ հյուրանոցի անձնակազմը պետք է անցնի այս դասընթացը

  • Աշխատողները կդառնան ավելի ուշագրավ, կկարողանան կարճ զրույցներ վարել հյուրերի հետ և հարկ եղած դեպքում ի վիճակի կլինեն հյուրերին խորհուրդ տալ, թե ինչով կարելի է զբաղվել։
  • Բացի այդ, գործնական ոլորտում աշխատողները իրենց ավելի ինքնավստահ կզգան, որն էլ կնպաստի անձնակազմի գոհունակությանը և պահպանմանը
  • Հյուրերը գոհ մնալով աշխատակիցների մատուցած գերազանց ծառայությունից կդառնան մշտական հաճախորդներ և մյուսներին խորհուրդ կտան իրենց այցելած հաստատությունը։

Անգլերենի իմացության անհրաժեշտ մակարդակը

Հետևյալ դասընթացը համապատասխանում է անգլերենի իմացության 2-րդ մակարդակին և նախատեսված է այն մարդկանց համար, որոնք առնվազն ունեն անգլերենի տարրական գիտելիքներ։

Դասընթացի տևողությունը- Դասընթացը բաղկացած է  ուսումնական 20 ժամից։

Գնահատման մեթոդը/կարգը

Դասընթացը բաղկացած է 10 գլխից։ Յուրաքանչյուր գլխի վերջում առկա են առաջադրանքներ, որոնք սովորողները պետք է լրացնեն և հանձնեն ուսուցչին։ Յուրաքանչյուր գլխի առաջադրանքները գնահատվում են։ Բոլոր տաս գլուխները ավարտելուց հետո հաշվարկվում է միջին գնահատականը, որն էլ համարվելու է վերջնական գնահատականը և նշվելու վկայականում։

Երաշխավորված է ALAP[1]-ի կողմից

Հետևյալ դասընթացը, Մեծ Բրիտանիայում կրթական որակավորում շնորհող առաջատար  կազմակերպության՝ Awarding Language Acquisition for Professionals-ի կողմից ճանաչվել է անգլերենի իմացության 2-րդ մակարդակին համապատասխանող ուսուցման կուրս։

Դասընթացը բաղկացած է

Գլուխ 1։ Ողջույնի և այլ անհրաժեշտ արտահայտություններ, կարճ զրույցներ/ երկխոսություններ

 


[1] Awarding Language Acquisition for Professionals Մասնագետների համար լեզվական հմտությունների ուսուցում և պարգևատրում։ Մեծ Բրիտանիայում գործող կազմակերպություն, որը հիմնվելով մասնագիտական հատուկ ոլորտների վրա զբաղվում է երաշխավորված դասապատրաստմամբ և այնուհետև պարգևատրում համապատասխան կարգով։

Գլուխ 2։ Ժամանակ և ամսաթիվ

Գլուխ 3։ Ուղղություններ

Գլուխ 4։ Ժամանում, գրանցում, մեկնում, հյուրանոցից դուրս գրում

Գլուխ 5։ Հյուրանոցում հեռախոսային ծառայությունների մատուցում, տրանսպորտ

Գլուխ 6։ Սենյակների տեսակներ, համար պատվիրելու ընթացակարգ

Գլուխ 7։ Գումար։ Գին և Վճար

Գլուխ 8։ Հարմարություններ և պայմաններ։

Գլուխ 9։ Խնդիրների և բողոքների դիտարկում/ մեկնաբանում

Գլուխ 10։ Օգտակար լինելու, շնորհակալական և հրաժեշտի խոսքեր։

 

Անգլերեն բառապաշար ռեստորաններում և բարերում աշխատողների համար

Ռեստորաններում, բարերում աշխատող անձնակազմի համար  անհրաժեշտ բառապաշարի իմացության վկայական

Ամբողջ աշխարհում անգլերենը հանդիսանում է հաղորդակցման հիմնական լեզու և որպես այդպիսին կարևոր է այն անձանց համար, որոնք աշխատանք են փնտրում, կամ արդեն իսկ աշխատում են հյուրանոցներում, ռեստորաններում, բարերում, սրճարաններում և այլ նմանատիպ հաստատություններում, որոնք պահանջում են հաճախորդների հետ անմիջական շփում։

Հետևյալ դասընթացը ստեղծված է՝ զարգացնելու լեզուն և ձեռք բերելու անհրաժեշտ հմտություններ ռեստորաններում կամ բարերում հաճախորդներին հյուրընկալելու և սպասարկելու համար։ Դասընթացը պարունակում է  չորս գործնական հմտություններ (խոսել, լսել, գրել, կարդալ), հատուկ այն անձանց համար, որոնք անմիջական շփում ունեն զբոսաշրջիկների հետ։

Ինչու՞ նմանատիպ ծառայություն մատուցող անձնակազմը պետք է անցնի այս դասընթացը

  • Աշխատողները կդառնան ավելի ուշագրավ, կկարողանան կարճ զրույցներ վարել հյուրերի հետ և հարկ եղած դեպքում ի վիճակի կլինեն հյուրերին խորհուրդ տալ, թե ինչով կարելի է զբաղվել։
  • Գործնական ոլորտում աշխատողները իրենց ավելի ինքնավստահ կզգան, որն էլ կնպաստի անձնակազմի գոհունակությանը և պահպանմանը
  • Հյուրերը բավարարված լինելով աշխատակիցների մատուցած գերազանց ծառայությունից կդառնան մշտական հաճախորդներ և մյուսներին խորհուրդ կտան իրենց այցելած հաստատությունը։

Անգլերենի իմացության անհրաժեշտ մակարդակը

Հետևյալ դասընթացը համապատասխանում է անգլերենի իմացության 2-րդ մակարդակին և նախատեսված է այն մարդկանց համար, որոնք առնվազն ունեն անգլերենի տարրական գիտելիքներ։

Դասընթացի տևողությունը- Դասընթացը բաղկացած է  ուսումնական 20 ժամից։

Գնահատման մեթոդը/կարգը

Դասընթացը բաղկացած է 10 գլխից։ Յուրաքանչյուր գլխի վերջում առկա են առաջադրանքներ, որոնք սովորողները պետք է լրացնեն և հանձնեն դասապատրաստողին։ Յուրաքանչյուր գլխի առաջադրանքները գնահատվում են։ Բոլոր տաս գլուխները ավարտելուց հետո հաշվարկվում է միջին գնահատականը, որն էլ համարվելու է վերջնական գնահատականը և նշվելու վկայականում։

Երաշխավորված է ALAP[1]-ի կողմից

Հետևյալ դասընթացը, Մեծ Բրիտանիայում կրթական որակավորում շնորհող առաջատար  կազմակերպության՝ Awarding Language Acquisition for Professionals-ի կողմից ճանաչվել է անգլերենի իմացության 2-րդ մակարդակին համապատասխանող ուսուցման կուրս։

Դասընթացի բովանդակություն

Գլուխ 1։ Ողջույնի և այլ անհրաժեշտ արտահայտություններ, կարճ զրույցներ/ երկխոսություններ

Գլուխ 2։ Ժամանակ և ամսաթիվ

Գլուխ 3։ Օգնություն առաջարկելու, պատվերների ընդունման արտահայտություններ

Գլուխ 4։ Սեղանների տեսակներ, սպասքավորում և ձևավորում, նստատեղերի և խնջույքի/ տոնակատարության ծավալի չափը

Գլուխ 5։ Ըմպելիքներ: Ուտելիք և խմիչք նկարագրելու ածականներ

 


[1] Awarding Language Acquisition for Professionals Մասնագետների համար լեզվական հմտությունների ուսուցում և պարգևատրում։ Մեծ Բրիտանիայում գործող կազմակերպություն, որը հիմնվելով մասնագիտական հատուկ ոլորտների վրա զբաղվում է երաշխավորված դասապատրաստմամբ և այնուհետև պարգևատրում համապատասխան կարգով։

Գլուխ 6։ Ուտելիք։ Կերակուրներ և ճաշացանկ։ Պաշտոնական ընթրիքի կերակրատեսակներ

Գլուխ 7։ Դժգոհությունների և բողոքների դիտարկում/ մեկնաբանում

Գլուխ 8։ Գումար։ Գին և Վճար

Գլուխ 9։ Մատուցմանը վերաբերող մասնագիտական սլենգ, շնորհակալության և հրաժեշտի խոսքեր

Գլուխ 10։ Համազգեստներ, ռեստորանի անձնակազմ։

 

Անգլերեն բառապաշար հյուրանոցում մաքրությանը հետևող անձնակազմի և բեռնակիրների համար

Հյուրանոցում մաքրությանը հետևող անձնակազմի և բեռնակիրների համար անհրաժեշտ բառապաշարի իմացության վկայական

Հետևյալ դասընթացը նախատեսված է հյուրանոցի մաքրության հարցերով զբաղվող անձնակազմի և բեռնակիրների համար ՝ զարգացնելու լեզուն և ձեռք բերելու անհրաժեշտ հմտություններ՝ հյուրերի հետ արդյունավետորեն հաղորդակցվելու, հետևաբար նաև բարելավելու հաճախորդներին ծառայության մատուցման հմտությունները։ Բացի այդ, աշխատողները գոհ կմնան իրենց կատարած աշխատանքից։

Դասընթացը պարունակում է  չորս գործնական հմտություններ (խոսել, լսել, գրել, կարդալ), որոնք կօգնեն հեշտորեն լուծել առօրյա հանձնարարությունների կատարման պրոցեսը։

Ինչու՞ մաքրությամբ զբաղվող անձնակազմը և բեռնակիրները պետք է անցնեն այս դասընթացը

  • Աշխատողները կդառնան ավելի ուշագրավ, կկարողանան կարճ զրույցներ վարել հյուրերի հետ։
  • Գործնական ոլորտում աշխատողները իրենց ավելի ինքնավստահ կզգան, որն էլ կնպաստի անձնակազմի գոհունակությանը և պահպանմանը
  • Հյուրերը բավարարված լինելով աշխատակիցների մատուցած գերազանց ծառայությունից կդառնան մշտական հաճախորդներ և մյուսներին խորհուրդ կտան իրենց այցելած հաստատությունը։

Անգլերենի իմացության անհրաժեշտ մակարդակը

Հետևյալ դասընթացը համապատասխանում է անգլերենի իմացության 2-րդ մակարդակին և նախատեսված է այն մարդկանց համար, որոնք առնվազն ունեն անգլերենի տարրական գիտելիքներ։

Դասընթացի տևողությունը- Դասընթացը բաղկացած է  ուսումնական 20 ժամից։

Գնահատման մեթոդը/կարգը

Դասընթացը բաղկացած է 10 գլխից։ Յուրաքանչյուր գլխի վերջում առկա են առաջադրանքներ, որոնք սովորողները պետք է լրացնեն և հանձնեն դասապատրաստողին։ Յուրաքանչյուր գլխի առաջադրանքները գնահատվում են։ Բոլոր տաս գլուխները ավարտելուց հետո հաշվարկվում է միջին գնահատականը, որն էլ համարվելու է վերջնական գնահատականը և նշվելու վկայականում։

Երաշխավորված է ALAP[1]-ի կողմից

Հետևյալ դասընթացը, Մեծ Բրիտանիայում կրթական որակավորում շնորհող առաջատար  կազմակերպության՝ Awarding Language Acquisition for Professionals-ի կողմից ճանաչվել է անգլերենի իմացության 2-րդ մակարդակին համապատասխանող ուսուցման կուրս։

Դասընթացի բովանդակություն

Գլուխ 1։ Ողջույնի և այլ անհրաժեշտ արտահայտություններ, կարճ զրույցներ/ երկխոսություններ

Գլուխ 2։ Ժամանակ և ամսաթիվ

Գլուխ 3։ Ուղղություններ

Գլուխ 4։ Օգնություն առաջարկելու, շնորհակալության և հրաժեշտի խոսքեր

Գլուխ 5։ Համարների տեսակներ, պարունակությունը

Գլուխ 6։ Մահճակալներ, անկողնու պարագաներ, համարների պատրաստում

Գլուխ 7։  Հարմարություններ, մաքրության պարագաներ

Գլուխ 8։ Խնդիրների, բողոքների դիտարկում/ մեկնաբանում

Գլուխ 9։ Կայանում, տրանսպորտ

Գլուխ 10։ Ուղեբեռ։ Տերմինաբանություն, սպասարկում։

 


[1] Awarding Language Acquisition for Professionals Մասնագետների համար լեզվական հմտությունների ուսուցում և պարգևատրում։ Մեծ Բրիտանիայում գործող կազմակերպություն, որը հիմնվելով մասնագիտական հատուկ ոլորտների վրա զբաղվում է երաշխավորված դասապատրաստմամբ և այնուհետև պարգևատրում համապատասխան կարգով։ pdf

Անգլերեն բառապաշար միջազգային բիզնեսի համար

Անգլերեն բառապաշար գործնական հաղորդակցման համար I

Գործնական հաղորդակցման համար անհրաժեշտ բառապաշարի իմացության վկայական

Այս կարճ դասընթացը նախատեսված է այն մասնագետների համար, որոնք ցանկանում են ձեռք բերել հմտություններ և ավելի վստահաբար զրուցել հեռախոսով, կատարել շնորհանդեսներ, վարել գործնական հանդիպումներ և բանակցել անգլերենով։

Անգլերենի իմացության անհրաժեշտ մակարդակը

Հետևյալ դասընթացը համապատասխանում է 2-րդ մակարդակի անգլերենին և նախատեսված է այն մարդկանց համար, որոնք առնվազն ունեն անգլերենի տարրական գիտելիքներ։                                     

Դասընթացի տևողությունը- Դասընթացը բաղկացած է ուսումնական 30 ժամից։

Գնահատման մեթոդը/կարգը

Դասընթացը բաղկացած է 10 գլխից։ Յուրաքանչյուր գլխի վերջում առկա են առաջադրանքներ, որոնք սովորողները պետք է լրացնեն և հանձնեն դասապատրաստողին։ Յուրաքանչյուր գլխի առաջադրանքները գնահատվում են։ Բոլոր տաս գլուխները ավարտելուց հետո հաշվարկվում է միջին գնահատականը, որն էլ համարվելու է վերջնական գնահատականը և նշվելու վկայականում։

Երաշխավորված է ALAP[1]-ի կողմից

Հետևյալ դասընթացը, Մեծ Բրիտանիայում կրթական որակավորում շնորհող առաջատար  կազմակերպության՝ Awarding Language Acquisition for Professionals-ի կողմից ճանաչվել է անգլերենի իմացության 2-րդ մակարդակին համապատասխանող ուսուցման կուրս։

Դասընթացի բովանդակություն

Գլուխ 1։ Ողջույնի և հանդիպման արտահայտություններ: Այցելուների ընդունում, կարճ զրույցներ/ երկխոսություններ

Գլուխ 2։ Համաձայնության և առարկության արտահայտություններ

Գլուխ 3։ Պարզաբանման խնդրանք, Դժգոհությունների դիտարկում/ լուծում

Գլուխ 4։ Գրագետ հարցեր ուղղելու, տարատեսակ առաջարկություններ ներկայացնելու արտահայտություններ

Գլուխ 5։ Կարծիքների վիճարկում և պաշտպանում (Հրաժեշտի խոսքեր՝ այցելուներին)

Գլուխ 6։  Մեկնաբանում, հաստատում/ Ամփոփում

Գլուխ 7։ Աջակցություն հեռախոսազանգերի միջոցով, Արդյունավետորեն օգտագործել հաղորդակցման միջոցները (բջջային/վիդեո-զանգ)

Գլուխ 8։ Համոզելու/ փոխզիջման արտահայտություններ

 


[1] Awarding Language Acquisition for Professionals Մասնագետների համար լեզվական հմտությունների ուսուցում և պարգևատրում։ Մեծ Բրիտանիայում գործող կազմակերպություն, որը հիմնվելով մասնագիտական հատուկ ոլորտների վրա զբաղվում է երաշխավորված դասապատրաստմամբ և այնուհետև պարգևատրում համապատասխան կարգով։

Գլուխ 9։ Հանդիպումներ։ Ղեկավարում/  Խնդիրների/ Խանգարող հանգամանքների  հաղթահարում

Գլուխ 10։ Հանդիպումների մեկնարկում/ ավարտ։

 

Անգլերեն բառապաշար գործնական հաղորդակցման համար II

 

Գործնական հաղորդակցման համար անհրաժեշտ բառապաշարի իմացության վկայական (II)

Հետևյալ դասընթացը սովորեցնում է անգլերեն՝ շեշտը դնելով ընդհանուր բիզնեսի և սոցիալական միջավայրի վրա և խիստ ուղղվածությամբ չի կենտրոնանում առևտրի մեջ։

Դասընթացը նախատեսված է այն մասնագետների համար, որոնց ոլորտը անմիջական կապ ունի բիզնեսի հետ կամ պահանջում է որոշակի չափով ֆոնային գիտելիքներ բիզնեսի մասին, օրինակ՝ փաստաբաններ, բանկային գործի մասնագետներ, քարտուղարներ, վաճառքի մասնագետներ և այլք։

Դասընթացի թեմաները ներառում են՝ հանդիպման և ողջույնի արտահայտություններ, հարցումների և խորհրդատվությունների վարում, հանդիպումների / սոցիալական միջոցառումների կազմակերպում և չեղարկում, ճանապարհորդության կազմակերպում, ամրագրում, գրանցում, ուղղություն ցույց տալու, հասկանալու, ռեստորաններում, պանդոկներում կարճ զրույցների վարում։

 

Անգլերենի իմացության անհրաժեշտ մակարդակը

Հետևյալ դասընթացը համապատասխանում է 3-րդ մակարդակի անգլերենին և նախատեսված է այն մարդկանց համար, որոնք առնվազն ունեն անգլերենի իմացության միջանկյալ մակարդակ։                                     

Դասընթացի տևողությունը- Դասընթացը բաղկացած է ուսումնական 30 ժամից։

Գնահատման մեթոդը/կարգը

Դասընթացը բաղկացած է 10 գլխից։ Յուրաքանչյուր գլխի վերջում առկա են առաջադրանքներ, որոնք սովորողները պետք է լրացնեն և հանձնեն դասապատրաստողին։ Յուրաքանչյուր գլխի առաջադրանքները գնահատվում են։ Բոլոր տաս գլուխները ավարտելուց հետո հաշվարկվում է միջին գնահատականը, որն էլ համարվելու է վերջնական գնահատականը և նշվելու վկայականում։

Երաշխավորված է ALAP-ի կողմից

Հետևյալ դասընթացը, Մեծ Բրիտանիայում կրթական որակավորում շնորհող առաջատար  կազմակերպության՝ Awarding Language Acquisition for Professionals-ի կողմից ճանաչվել է անգլերենի իմացության 3-րդ մակարդակին  համապատասխանող ուսուցման կուրս։

Դասընթացը բաղկացած է

Գլուխ 1։ Ողջույնի և հանդիպման արտահայտություններ:

  1. Գործընկերների ողջունում և դիմավորում
  2. Հաճախորդների և այլ մասնագետների ողջունում և դիմավորում

Գլուխ 2։ Հարցումների կատարում, խորհրդատվության վարում

  1. Հեռախոսի միջոցով հարցումների կատարում
  2. Էլեկտրոնային փոստի միջոցով հարցումների իրականացում

Գլուխ 3։ Հանդիպումների /սոցիալական միջոցառումների կազմակերպում և չեղարկում

  1. Հանդիպման կամ սոցիալական միջոցառման ժամանակ հրավերի կազմակերպում
  2. Հրավերի ընդունում կամ մերժում
  3. Պայմանավորվածության փոփոխություն

Գլուխ 4։ Ճանապարհորդության կազմակերպում

  1. Իրականացնել, փոխել և չեղարկել ամրագրումը
  2. Ճանապարհորդության պայմանավորվածությանը վերաբերող խնդիրներ
  3. Շուտափույտ ուղևորության իրականացում

Գլուխ 5։ Ուղղություն ցույց տալու և հասկանալու արտահայտություններ

  1. Ուղղություն հարցնել, ուղղություն ցույց տալ
  2. Ուղղությունը կորցնել/ մոլորվել
  3. Ուղղություն բացատրել

Գլուխ 6։ Սնվել տանից դուրս, կարճ զրույցներ

  1. Ուտելիք կամ խմիչք պատվիրել
  2. Կարճ զրույցներ վարել
  3. Համապատասխան կարճ զրույցների թեմաներ

Գլուխ 7։ Բիզնես հանդիպումներ

  1. Հանդիպման ժամանակ մտքերի արտահայտում
  2. Հանդիպման ժամանակ որևէ երևույթի պարզաբանում
  3. Հանդիպման ժամանակ նշումների կատարում

Գլուխ 8։  Ընթացիկ գործեր

  1. Ընթացիկ գործերի քննարկում
  2. Թեմայի շրջանցում, փոխում
  3. Անձնական թեմաների քննարկման ժամանակ միջմշակութային գործոնի կարևորում

Գլուխ 9։ Տեխնիկա

  1. Գրասենյակում տեխնիկայի օգտագործում
  2. Անհրաժեշտ տեխնիկայի/սարքավորումների մասին տեղեկատվություն
  3. Տեխնիկական խնդիրների հաղթահարում

Գլուխ 10։ Տարաձայնություններ, խնդրահարույց իրավիճակներ

  1. Ներքին ընդհարումների կարգավորում
  2. Հաճախորդների և վաճառողների հետ ընդհարումների կարգավորում
  3. Գրասենյակի էթիկետ, աշխատանք խնդրահարույց մարդկանց հետ։

Անգլերեն բառապաշար գործադիր պաշտոններ զբաղեցնող անձանց համար

Հետևյալ դասընթացը նախատեսված է գործադիր-ղեկավարների, բիզնես մենեջերների համար։ Դասընթացը ավելի մասնրամասնորեն է կենտրոնանում առևտրական ոլորտի վրա։

Դասընթացի մասնակիցները կսովորեն անգլերենի համապատասխան բառապաշար անհրաժեշտ՝ հաղորդակցվելու, միջմշակութային իրազեկվածություն ձեռք բերելու, մենեջմենթի, ղեկավարման, ներկայացման և թիմի ստեղծման համար։

Անգլերենի իմացության անհրաժեշտ մակարդակը

Հետևյալ դասընթացը համապատասխանում է 4-րդ մակարդակի անգլերենին և նախատեսված է այն մարդկանց համար, որոնք առնվազն ունեն անգլերենի իմացության միջանկյալ մակարդակ։                                      

Դասընթացի տևողությունը- Դասընթացը բաղկացած է ուսումնական 30 ժամից։

Գնահատման մեթոդը/կարգը

Դասընթացը բաղկացած է 10 գլխից։ Յուրաքանչյուր գլխի վերջում առկա են առաջադրանքներ, որոնք սովորողները պետք է լրացնեն և հանձնեն դասապատրաստողին։ Յուրաքանչյուր գլխի առաջադրանքները գնահատվում են։ Բոլոր տաս գլուխները ավարտելուց հետո հաշվարկվում է միջին գնահատականը, որն էլ համարվելու է վերջնական գնահատականը և նշվելու վկայականում։

Երաշխավորված է ALAP-ի կողմից

Հետևյալ դասընթացը, Մեծ Բրիտանիայում կրթական որակավորում շնորհող առաջատար  կազմակերպության՝ Awarding Language Acquisition for Professionals-ի կողմից ճանաչվել է  անգլերենի իմացության 4-րդ մակարդակին համապատասխանող ուսուցման կուրս։

Գլուխ 1։ Փոխհարաբերությունների և ցանցային կապերի հաստատում

  1. Սառը զանգեր[1], ծանոթության արտահայտություններ

Այցելուների ընդունելություն

 


[1]   Հավանական հաճախորդների հետ կապ հաստատելու եղանակներից մեկն է, որը չի ենթադրում վաճառք, բայց ծառայում է միայն որոշ հետագա գործողությունների նախնական ծանոթությանը և պլանավորմանը (ավելի հիմնավոր հեռախոսային խոսակցություններ, հանդիպումներ, առևտրային առաջարկներ ուղարկելու և այլն։) https://polipharm.ru/hy/biznes-plany/kak-rabotat-s-holodnymi-zvonkami-shema-razgovora-pri-holodnyh-zvonkah/

  1. Զրույց սկսելու արտահայտություններ

Գլուխ 2։ Կառավարում

  1. Կառավարման տեսություն
  2. Գործնական կառավարում
  3. Կառավարման էթիկետ

Գլուխ 3։ Բանակցություններ

  1. Հաճախորդի ներգրավում/ համոզում
  2. Քաղաքավարորեն որևէ առաջարկության մերժում
  3. Դուռը բաց պահելու քաղաքականություն[1]

Գլուխ 4։ Վաճառքի մեթոդներ

  1. Բաց շուկա
  2. Փակ շուկա
  3. Վաճառքի իրականացման վերջին փուլ

Գլուխ 5։  Ներկայացում

     1 Պատշաճ ներկայացում

     2 Գաղափարների ներկայացում, ուշադրության գրավում

     3 Ներկայացման ավարտ

Գլուխ 6։ Թիմի ստեղծում

  1. Թիմի կառավարում
  2. Թիմի հետ փոխհարաբերությունների հաստատում

Գլուխ 7։  Բիզնեսի համար անհրաժեշտ բառապաշար

 


[1] Վստահեցնել, որ որևէ գործողության իրականացման համար դեռ կա հնարավորություն։

  1. Ֆինանսների քարտեզագրում
  2. Աճի և զարգացման մեկնաբանում
  3. Խնդիրների և փոփոխությունների նկարագրում

Գլուխ 8։ Տելեկոնֆերանսներ

  1. Մշակել և սահմանել հանդիպման նպատակ
  2. Միջմշակութային գործոններ
  3. Տելեկոնֆերանսի էթիկետ

Գլուխ 9։ Կոնֆլիկտների հաղթահարում

  1. Ներքին ընդհարումներ
  2. Արտաքին ընդհարումներ
  3. Միջմշակութային գործոններ

Գլուխ 10։ Միջմշակութային իրազեկվածություն

  1. Մշակութային տարբերություններ
  2. Անծանոթ իրավիճակներ

 

Անգլերեն բառապաշար վաճառքի և մարքեթինգի համար

 

Վաճառքի և մարքեթինգի համար անհրաժեշտ բառապաշարի իմացության վկայական

Դասընթացը սովորեցնում է՝ ինչպես արդյունավետորեն ապրանք վաճառել և ծառայությունները ներկայացնել  անգլախոս հաճախորդներին թեˊ օնլայն, թեˊ օֆլայն տարբերակով։

Դասընթացը ավարտելուց հետո կկարողանաք՝

  • Ապրանքների, ծառայությունների վերաբերյալ որակյալ խորհրդատվություն տրամադրել օտարերկրյա հաճախորդներին,
  • Վստահորեն վաճառել ապրանքը և տեղեկատվություն տալ որևէ ծառայության մասին՝ օգտագործելով տեխնիկական բառապաշար, ուշադրություն գրավող կարգախոսներ, այլ մշակույթների վերաբերյալ ձեր իրազեկվածությունը։ Նաև կարող եք լրատվական միջոցների ուշադրությունը սևեռել միջազգային գնորդի վրա,
  • Օտարերկրյա հաճախորդների հետ լիակատար հաղորդակցման կարողություն,  ուշադրություն գրավելու և համագործակցության հավանություն ստանալու կարողություն։

Անգլերենի իմացության անհրաժեշտ մակարդակը

Հետևյալ դասընթացը համապատասխանում է 3-րդ մակարդակի անգլերենին և նախատեսված է այն մարդկանց համար, որոնք առնվազն ունեն անգլերենի իմացության միջանկյալ մակարդակ։                                     

Դասընթացի տևողությունը- Դասընթացը բաղկացած է ուսումնական 30 ժամից։

Գնահատման մեթոդը/կարգը

Դասընթացը բաղկացած է 10 գլխից։ Յուրաքանչյուր գլխի վերջում առկա են առաջադրանքներ, որոնք սովորողները պետք է լրացնեն և հանձնեն դասապատրաստողին։ Յուրաքանչյուր գլխի առաջադրանքները գնահատվում են։ Բոլոր տաս գլուխները ավարտելուց հետո հաշվարկվում է միջին գնահատականը, որն էլ համարվելու է վերջնական գնահատականը և նշվելու վկայականում։

Երաշխավորված է ALAP-ի կողմից

Հետևյալ դասընթացը, Մեծ Բրիտանիայում կրթական որակավորում շնորհող առաջատար  կազմակերպության՝ Awarding Language Acquisition for Professionals-ի կողմից ճանաչվել է անգլերենի իմացության 3-րդ մակարդակին  համապատասխանող ուսուցման կուրս։

Դասընթացը բաղկացած է

Գլուխ 1։ Նոր հաճախորդների ներգրավում

Գլուխ 2։ Պայմանավորվածության հաստատում պոտենցիալ հաճախորդի հետ։

Գլուխ 3։ Ապրանքի ներկայացման ելույթի մուտք

Գլուխ 4։ Ապրանքի ներկայացման ընթացքում առաջնահերթ գաղափարների կապակցում

Գլուխ 5։  Արդյունավետ բանակցությունների վարում

Գլուխ 6։ Գործարքի իրականացում

Գլուխ 7։  Թիրախային շուկայի սահմանում որևէ ծառայության, ապրանքանիշի կամ ապրանքի համար։

Գլուխ 8։ Գովազդային արշավի կազմակերպում

Գլուխ 9։ Շուկայի ռազմավարության մշակում նոր ապրանք ստեղծելու համար

Գլուխ 10։  Մրցակցության հաղթահարում, ընկերության զարգացում։

 

Անգլերեն բառապաշար հաճախորդների սպասարկան համար

 

Հաճախորդների սպասարկան համար անհրաժեշտ բառապաշարի  իմացության վկայական

Դասընթացը սովորեցնում է՝ ինչպես արդյունավետորեն հաղթահարել հաճախորդների սպասարկման ոլորտին վերաբերող բոլոր հնարավոր իրավիճակները։

Անգլերենի իմացության անհրաժեշտ մակարդակը

Հետևյալ դասընթացը համապատասխանում է 3-րդ մակարդակի անգլերենին և նախատեսված է այն մարդկանց համար, որոնք առնվազն ունեն անգլերենի իմացության միջանկյալ մակարդակ։                                     

Դասընթացի տևողությունը- Դասընթացը բաղկացած է ուսումնական 30 ժամից։

Գնահատման մեթոդը/կարգը

Դասընթացը բաղկացած է 10 գլխից։ Յուրաքանչյուր գլխի վերջում առկա են առաջադրանքներ, որոնք սովորողները պետք է լրացնեն և հանձնեն դասապատրաստողին։ Յուրաքանչյուր գլխի առաջադրանքները գնահատվում են։ Բոլոր տաս գլուխները ավարտելուց հետո հաշվարկվում է միջին գնահատականը, որն էլ համարվելու է վերջնական գնահատականը և նշվելու վկայականում։

Երաշխավորված է ALAP-ի կողմից

Հետևյալ դասընթացը, Մեծ Բրիտանիայում կրթական որակավորում շնորհող առաջատար  կազմակերպության՝ Awarding Language Acquisition for Professionals-ի կողմից ճանաչվել է անգլերենի իմացության 3-րդ մակարդակին  համապատասխանող ուսուցման կուրս։

Դասընթացը բաղկացած է

Գլուխ 1։ Հեռախոսով զանգերի ընդունում և կատարում

Գլուխ 2։ Հաճախորդներից նոր պատվերների ընդունում

Գլուխ 3։  Հաճախորդների դժգոհությունների արդյունավետ պարզաբանում

Գլուխ 4։ Հաճախորդների սպասարկան թիմի արդյունավետ ղեկավարում և ուսուցում

Գլուխ 5։ Լավագույն հաճախորդների հետ հարաբերությունների զարգացում

Գլուխ 6։  Ճաշ հաճախորդի հետ
Գլուխ 7։ Ապրանքի ցուցադրում և հաճախորդներին խորհրդատվության մատուցում

Գլուխ 8։ Հաճախորդի հաշվապահական ստուգման հաղթահարում

Գլուխ 9։ Հետադարձ կապի հաստատում, հաճախորդների կողմից տրված գնահատականի հետադարձ պատասխան։

Գլուխ 10։  Արդյունավետ աշխատանք տարբեր մշակույթի պատկանող մարդկանց հետ։ pdf

Անգլերեն ուսումնական նպատակների համար

Անգլերեն՝ ակադեմիական նպատակների համար մշակված դասընթացները նախատեսված են բարելավելու և ստուգելու գրավոր և բանավոր խոսքի իմացության մակարդակը։ Հետևյալ դասընթացները ոչ միայն օգտակար են այն մարդկանց համար, որոնք ստանում են կրթություն անգլերենով, այլև գործնական ոլորտի մասնագետների համար, որոնք պետք է իմանան պատշաճ անգլերենով զեկույցներ կազմել, էլեկտրոնային հաղորդագրություններ կամ գրություններ ուղարկել։

Անգլերեն՝ ակադեմիական նպատակների համար դասընթացներ

  • Անգլերենի քերականության իմացության վկայական ALAP մակարդակ 3, 20 ուսումնական ժամ

  • Գրավոր խոսքի իմացության վկայական (մակարդակ 2) ALAP, 20 ուսումնական ժամ

  • Գրավոր խոսքի իմացության վկայական (մակարդակ 4) ALAP, 20 ուսումնական ժամ։

Համատեղելով անգլերենի քերականության իմացության դասընթացը գրավոր խոսքի իմացության ցանկացած դասընթացի հետ կստանաք անգլերենով՝ ուսումնական նպատակների համար դիպլոմ։

Անգլերենի քերականության իմացության վկայական

Անգլերենի իմացության անհրաժեշտ մակարդակը

Հետևյալ դասընթացը համապատասխանում է 3-րդ մակարդակի անգլերենին և նախատեսված է այն մարդկանց համար, որոնք առնվազն ունեն անգլերենի տարրական գիտելիքներ։

Դասընթացի տևողությունը- Դասընթացը բաղկացած է ուսումնական 20 ժամից։

Գնահատման մեթոդը/կարգը

Դասընթացը բաղկացած է 12 գլխից։ Յուրաքանչյուր գլխի վերջում առկա են առաջադրանքներ, որոնք սովորողները պետք է լրացնեն և հանձնեն դասապատրաստողին։ Յուրաքանչյուր գլխի առաջադրանքները գնահատվում են։ Բոլոր տասներկու գլուխները ավարտելուց հետո հաշվարկվում է միջին գնահատականը, որն էլ համարվելու է վերջնական գնահատականը և նշվելու վկայականում։

Երաշխավորված է ALAP-ի կողմից

Հետևյալ դասընթացը, Մեծ Բրիտանիայում կրթական որակավորում շնորհող առաջատար կազմակերպության՝ Awarding Language Acquisition for Professionals-ի կողմից ճանաչվել է անգլերենի իմացության 3-րդ մակարդակին համապատասխանող ուսուցման կուրս։

Դասընթացի բովանդակություն․

Գլուխ 1։ Ածական, մակբայ

Գլուխ 2։ Հոդեր

Գլուխ 3։ Մեծատառի կիրառություն

Գլուխ 4։ Կետադրություն

Գլուխ 5։ Ապաթարց

Գլուխ 6։ Հաշվելի, անհաշվելի գոյականներ

Գլուխ 7։ Գերունդիում

Գլուխ 8։ Նախդիրներ

Գլուխ 9։ Արտասանության կանոններ

Գլուխ 10։ Ժամանակաձևեր

Գլուխ 11։ Բայ

Գլուխ 12։ Դարձվածքային բայեր

 

Սովորողների համար

Չկա որևէ կասկած, որ միջազգային բիզնեսի և տուրիզմի ոլորտում անգլերենը վաղուց դարձել է լինգվա ֆրանկա[1]։ Վերը նշվածը ապացուցելու համար կարող ենք նշել, որ տարեց տարի ամբողջ աշխարհում աճում է անգլերենը որպես լրացուցիչ լեզու սովորողների քանակը, որքան որ աճում է այն մարդկանց քանակը, որոնք ցանկանում են դառնալ անգլերեն լեզվի գիտակ։ Ուստի, միջազգային բիզնեսի և տուրիզմի ոլորտի մասնագետները, որոնք անգլերենի լեզվակիրներ չեն անհրաժեշտ է տիրապետեն լեզվին և տարբերվեն մնացածից։

Այլ բան է անգլերենով սահուն հաղորդակցվել և միանգամայն այլ բան է անգլերենով իդեալական տիրապետել սեփական ոլորտի բառապաշարին։

EnglishPRO հավաստագրեր շնորհող դասընթացների համակարգը ստեղծված է բիզնես ոլորտի աշխատողների և մասնագետների համար, որոնցից պահանջվում է որոշակի իրավիճակներում ցուցաբերել անգլերենի իմացության անհրաժեշտ մակարդակ իրենց ոլորտում հաջողության հասնելու համար։

Ուստի, մի շարք կազմակերպությունների հատկապես՝ տուրիզմի և միջազգային առևտրի կազմակերպությունների համար կարևոր է աշխատանքի վերցնել այնպիսի թեկնածուների, որոնք բարձր մակարդակով տիրապետում են իրենց ոլորտի բառապաշարին։

Դարձիˊր անգլերենի գիտակ հենց հիմա։ Մասնակցելով դասընթացին՝

  • Կհավակնեք բարձր աշխատավարձի։
  • Օտարազգիների հետ շփման ժամանակ կզգաք ավելի ինքնավսահ, ինչի շնորհիվ հաճույք կստանաք ձեր աշխատանքից։

 


[1]  Ընդհանուր լեզու։

  • Ձեր գործատուին և հաճախորդներին կապացուցեք, որ ձեռք եք բերել  մասնագիտությանը համապատասխանող անգլերենի իմացության բարձր մակարդակ՝ հաշվի առնելով աշխատանքի կառուցվածքային շրջանակը։
  • Կստանաք տարատեսակ հավաստագրերի և դիպլոմների ձեռք բերման հնարավորություն, որոնք հաստատում են ձեր գիտելիքի որակը:
  • Կստանաք Շարունակական մասնագիտական զարգացման հավաստագրի փաստում։  
  • Մեծ Բրիտանիայի կողմից  հավատարմագրված վկայագրի կամ դիպլոմի ստացում՝ գրանցելով հերթական գիտական ​​նվաճումը։

 

Ովքե՞ր են ուսումնասիրում English PRO դասընթացները․

  • Բիզնես գործարարներ և մենեջերներ
  • Աշխատանքի անցնող քոլեջի ուսանողներ
  • Վաճառքի և մարքեթինգի մասնագետներ
  •  Տուրիզմի և հյուրընկալության անձնակազմ
  • Հասարակական սեկտորի պաշտոնյաներ
  • Տարատեսակ ոլորտների մասնագետներ ներառյալ՝ IT, բանկային գործ, իրավական ծառայություններ, կրթություն, ճարտարագիտություն, մեդիա և առողջապահություն։

Services for Corporations

Ընկերություններին տրամադրվող ծառայություններ

Չկա որևէ կասկած, որ միջազգային բիզնեսի և տուրիզմի ոլորտում անգլերենը վաղուց դարձել է լինգվա ֆրանկա[1]։ Վերը նշվածը ապացուցելու համար կարող ենք նշել, որ տարեց տարի ամբողջ աշխարհում աճում է անգլերենը որպես լրացուցիչ լեզու սովորողների քանակը, որքան որ աճում է այն մարդկանց քանակը, որոնք ցանկանում են դառնալ անգլերեն լեզվի գիտակ։ Ուստի, միջազգային առևտուր իրականացնող ընկերությունները պետք է ապահովեն այնպիսի աշխատակազմ, որը հաճախորդների հետ անգլերենով կարող է արդյունավետորեն հաղորդակցվել։

Վաճառքի և հաճախորդների սպասարկման անձնակազմին բարձր մակարդակի անգլերենով հաղորդկացվելու անհրաժեշտ հմտություններով ապահովելը կնպաստի՝

  • ավել վաճառքի,
  • հաճախորդների գոհունակությանը և պահպանմանը
  • աշխատակազմի կրճատման նվազմանը։

Նշանակում է, որ դուք նպասում եք ձեր կազմակերպության բարգավաճմանը, և մրցակցային շուկայում ապահովում եք երկարաժամկետ հաջողություն։

INTESOL English PRO-ն անգլերեն լեզվով մասնագիտական նպատակների համար նախատեսված շարունակական մասնագիտական զարգացման  ուսումնական դասընթացների համակարգ է, ինչի արդյունքում Մեծ Բրիտանիայի կողմից հավատարմագրված դիպլոմներ և հավաստագրեր են տրվում, որոնք այնուհետև շնորհվում է INTESOL Worldwide-ի և ALAP Ltd-ի միջոցով։ Վերջինս Մեծ Բրիտանիայում ստեղծված կրթական որակավորում շնորհող առաջատար  կազմակերպություն է, որը մասնագիտանում է դասապատրաստման ոլորտում: Յուրաքանչյուր 20-50 ժամ դասընթացի բարեհաջող ավարտից հետո մասնակցին տրվում է վկայական, որը հաստատում է որոշակի մասնագիտական գիտելիքի՝ անգլերենով խոսելու, լսելու, կարդալու և գրելու որոշակի մակարդակի իմացություն:

 


[1]  Ընդհանուր լեզու։

Ի՞նչ մեթոդներ ենք առաջարկում ձեր անձնակազմին English PRO դասընթացներին մասնակցելու համար։

  • Առցանց դասընթացներ աշխարհի լիցենզավորված ուսումնական կենտրոններից մեկում
  • Հաճախորդների համար նախատեսված  կայքում։
  • Առցանց ուսումնարան (ինքնուս և վիրտուալ դասընթացներ։) Դուք կարող եք ընդգրկել ձեր անձնակազմին անհատական ​​կամ խմբերի բաժանված: Մենք կկապվենք ձեզ հետ՝ ձեր կարիքները պարզելու և ստեղծելու այնպիսի դասընթաց, որը կհամապատասխանի ձեր պահանջմունքներին։

 

Անհատական ծառայություններ օտարերկրյա հաճախորդների համար

 

Կազմակերպությունների և ընկերությունների ուսուցման համար INTESOL Worldwide-ը առաջարկում է հետևյալ ծառայությունները՝

  • Մասնագիտական նպատակներով պայմանավորված անհատական ծառայությունների մատուցման համար անգլերենի դասընթացների կազմակերպում ներառյալ՝ Մեծ Բրիտանիայի  կողմից հավատարմագրում և դասընթացներին մասնակցելու համար հավաստագրերի շնորհում։
  • Մեծ Բրիտանիայի կողմից առցանց դասընթացների համար հավաստագրի ձեռք բերման աջակցություն, աշխարհի որ կետում էլ որ լինեք։

Եթե ​​դուք դասընթացներ իրականացնող կազմակերպություն կամ ձեռնարկություն եք, որը հետաքրքրված է աշխատել INTESOL Worldwide- ի հետ՝ սեփական առցանց դասեր կազմակերպելու, հավատարմագրելու և վավերացնելու համար, ապա ձեր շրջակայքում գտեք մեր կենտրոնը կամ դիմեք մեզ՝ Մեծ Բրիտանիայի Գլխամասային գրասենյակ՝ պարզելու, թե ինչպես կարող ենք օգնել ձեզ։

 

Անհատական ծառայություններ

Կազմակերպությունների և ընկերությունների ուսուցման համար INTESOL English PRO-ն առաջարկում է հետևյալ ծառայությունները՝

  • Մենք կազմակերպում ենք մասնագիտական նպատակներով պայմանավորված անհատական ծառայությունների մատուցման համար անգլերենի դասընթացներ, որոնք ստեղծվում են հատուկ տվյալ կազմակերպության համար՝ երաշխավորելով, որ մշակված դասընթացները համապատասխանում են հավատարմագրման չափանիշներին։ Բացի այդ, ձեր դասընթացները մենք ստանում ենք ձեր կողմից պաշտոնապես հավատարմագրված։
  • Մեծ Բրիտանիայի կողմից առցանց դասընթացների համար հավաստագրի ձեռք բերման աջակցություն, աշխարհի որ կետում էլ որ լինեք։

Եթե դուք դասընթացներ իրականացնող կազմակերպություն կամ ձեռնարկություն եք, որը հետաքրքրված է աշխատել INTESOL Worldwide- ի հետ՝ սեփական առցանց դասեր կազմակերպելու, հավատարմագրելու և վավերացնելու համար, ապա ձեր շրջակայքում գտեք մեր կենտրոնը կամ դիմեք մեզ՝ Մեծ Բրիտանիայի Գլխամասային գրասենյակ՝ պարզելու, թե ինչպես կարող ենք օգնել ձեզ։

 INTESOL English Pro Ոսումնական կենտրոնների որոնում

Խնդրում ենք կապ հաստատել ձեր տեղական բաժնի ներկայացուցչի հետ՝ լրացուցիչ տեղեկությունների և ուսանողներին INTESOL EnglishPRO դասընթացներին ընդգրկելու համար:

Եթե ձեր երկիրը ցանկում նշված չէ, դիմեք INTESOL UK-ի գլխամասային գրասենյակ:

Դիմեք ձեր տարածաշրջանում INTESOL EnglishPRO արտոնագիր ունեցող անձի կամ գործակալի և դարձեք ընդլայնվող և շահութաբեր համակարգի մի մաս: pdf

 

Երկիր

Քաղաք

Ուսումնական կենտրոն

1 Բոլիվիա

Լա-Պազ

Instituto Exclusivo

2․ Ճապոնիա

Տոկիո

INTESOL Japan

 

3. Թուրքիա

Ստամբուլ

INTESOL Turkey

 

4. Կամբոջա

Պնոմպեն

INTESOL Cambodia

 

5․ Քաթար

Դոհա

Qatar Skills Academy

6․ Ռուսաստան

Մոսկվա

INTESOL Russia

 

7․ Թայլանդ

Բանգկոկ

AYC Interprograms

 

8․ Վիետնամ

-----

ITD Academy

 

9․Հնդկաստան

Բանգլադեշ

GTT Academy

 

10․ Իտալիա

Ռոշանո

New English Academy